OAKK & FinRust: De kracht van doorlopende klantcommunicatie
Vermogensadvies is niet een éénmalig maar een doorlopend adviestraject. Het is namelijk belangrijk om ook ná de start van het vermogen doorlopend contact te blijven houden met je klant. Ligt de groei van het vermogen nog in lijn met de doelstellingen? En zijn de doelstellingen nog wel hetzelfde? En zijn de persoonlijke omstandigheden gewijzigd? Allemaal zaken waar de adviseur het verschil kan maken. Hierdoor is vermogens cq lijfrenteadvies niet een transactioneel maar een relationeel advies; minimaal elk jaar heb je een contactmoment met je klant en zo nodig vaker als daar aanleiding voor is.
Zowel OAKK als FinRust bieden je de tools om dit proces goed in te richten en kun jij je focussen op effectieve klantcommunicatie! Benjamin Prins van OAKK zal dit alles toelichten in het webinar, waarna Marco Kok van FinRust je laat zien hoe je het proces van vermogensadvies én jaarlijks klantcontact kunt weergeven in FinRust.
Wat tijdens dit webinar ter sprake zal komen:
- De kracht van jaarlijkse gesprekken met de klant
- De Monitor functie in de OAKK Portal
- Waarom vermogensadvies een continu proces is
- Hoe je het vermogensadvies en de jaarlijkse gesprekken weergeeft in FinRust
TOOLKIT: IN VIJF STAPPEN NAAR EFFECTIEF ONDERHOUD & NIEUWE LEADS
Dit is onze inzichttool toolkit voor financieel adviseurs! Gebruik de inzichttool voor financieel inzicht voor al jouw klanten. Deze toolkit bevat alles wat je nodig hebt.