Klanten aan het woord

Eric Klein Swormink: “FinRust spreekt wat dat betreft boekdelen met alle duidelijke grafieken!”

 

 

 

 

Pascalle de Vries: “Sinds ik met FinRust werk, heb ik ineens zin om met pensioenen bezig te gaan!”

 

 

 

 

Lennart Veldhuijzen: “Onze relatie kan ik op een makkelijkere manier helpen met vermogens- en risicoadvies.”

 

 

 

 

Emile Troost: “overstap op FinRust is gouden stap geweest!”

 

 

 

 

Jack van Dongen: “Door FinRust is het adviestraject voor iedereen helder en goed te begrijpen”

 

 

 

 

Mieke Caljouw-Davidse: “Door de eenvoudige invoer en DigiD-koppeling kan ik nu met de klant bezig zijn i.p.v. de software!”

 

 

 

 

Silvia Versteegh: “Financieel inzicht? Maak het visueel!”

 

 

 

 

Gerard van der Lelie: “Focus op persoonlijke, financiële rust voor je klant”

 

 

 

 

Gera Janssen: ‘Als er een fanclub was, dan werd ik lid!’

 

 

 

 

Paul van Meenen: ‘Samen met FinRust biedt ik meerwaarde voor de klant’

 

 

 

 

Dorthe Verheijden: ‘Het leukste is de verbazing bij klanten als ze eindelijk helder inzicht hebben in hun eigen financiële situatie!’

 

 

Ralph Geerdink: “Ik werk nu veel efficiënter, maar belangrijker nog: de klant heeft inzicht in zijn financiële situatie en kan op basis daarvan keuzes maken!”

 

 

Corina van Splunter: “De eenvoud van de software bleek toen we de eerste testklanten invoerden; het was eigenlijk gewoon instappen en wegrijden.”

 

 

Bob Rijkhoff: “Financieel inzicht met FinRust is de basis van elk hypotheekadvies gesprek. Als je je alleen op de hypotheek richt dan mis je een hoop.”

 

 

Sandy Boot: “Ik heb gemerkt dat mensen blij zijn met financieel inzicht en daar ook voor willen betalen.”

 

 

Schermafbeelding 2021-12-07 om 20.28.29

Hoe maak je een complex en abstract onderwerp als pensioen begrijpelijk? Hoe leg je uit wat iemand over 10, 20 of 30 jaar gaat ontvangen terwijl en nog zoveel onzekere factoren zijn? Door de samenwerking met Onzepensioenregeling.nl is de meest uitgebreide oplossing voor pensioencommunicatie in pensioenland ontstaan.

 

 

Tom Oude Avenhuis: “We hebben nu leukere gesprekken en meer omzet.”

Onze klanten