Automatiseer jouw AOV-beheer!

Tessa Berger aug 31, 2022 Algemeen 0

Pieter Knip heeft al sinds 1999 zijn eigen advieskantoor: Knip Advies. In de afgelopen twintig jaar is zijn kantoor hard gegroeid en inmiddels heeft hij 25 mensen in dienst. Pieter merkt dat het echter zo druk wordt, dat hij personeel tekortkomt. Daardoor blijft veel AOV-onderhoud liggen, wat hem frustreert. Er staan al drie vacatures uit, maar aan personeel komt hij niet. Dat baart hem zorgen, want hoe moet het met al die AOV’s?

Pieter is niet de enige die tegen dit probleem aanloopt. Het is een welbekend probleem dat er aanzienlijk meer vraag dan aanbod is op de arbeidsmarkt. De werkdruk van adviseurs komt daardoor nog hoger te liggen dan het al lag, waardoor veel werk onaangeroerd blijft.

Het blijkt erg lastig om aan personeel te komen dat WFT-gecertificeerd is. Maar wist je dat een commercieel binnendienstmedewerker, stagiair of student wel 80% tot 90% van het AOV-onderhoudsproces voor zijn rekening kan nemen? Er is geen WFT-verplichting voor AOV-onderhoud. Daardoor wordt de adviseur enorm ontlast!

Pas wanneer er een verschil is in het AOV dat boven de drempelwaarde ligt, geeft de medewerker, stagiair of student dit door aan de adviseur, die ermee aan de slag gaat. Dit bespaart enorm veel tijd! Bespaar nóg meer tijd door je AOV-beheer te automatiseren door Finly en FinRust samen te gebruiken voor jouw AOV-onderhoud.

Pieter merkt dat zijn AOV-beheer veel beter op orde is sinds hij alles automatiseert met Finly en FinRust. Hij heeft een stuk minder zorgen over alle lopende AOV’s en meer tijd over voor zijn adviesgesprekken. Ondanks dat hij nog steeds een personeelstekort heeft, blijven zijn AOV’s niet meer onnodig lang liggen.

Wil jij ook je AOV-beheer automatiseren? Neem dan contact op of download hieronder het whitepaper!

WHITEPAPER: AOV-ONDERHOUD MET FINLY EN FINRUST

* verplicht veld




Delen wordt gewaardeerd!Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin